KUATKUASA 12 NOV 2020 : CEO SABAH FC BAHARU

KUATKUASA 12 NOV 2020 : CEO SABAH FC BAHARU

Terkini dan menurut beberapa sumber yang di baca, menyatakan bahawa Sabah FC sudah mempunyai Pengarah baru, seperti yang yang hangat dipasaran. 

Sehubungan daripada itu, bagi menambah kekukuhan kenyataan ini, berikut di terangkan adalah beberapa maklumat sahih yang di petik dari beberapa saluran media tempatan sebagai rujukan, antaranya 👇👇


Verdon Dilantik CEO Sabah FC

KOTA KINABALU: Seorang ahli perniagaan dan juga aktivis yang berasal dari Sabah, Datuk Verdon Bahanda dilantik sebagai Pengarah merangkap Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Sabah Football Club Sdn Bhd berkuat kuasa 12 November lalu.

Pemangku Presiden Persatuan Bola Sepak Sabah (Safa) Datuk Abdul Rahman Mohd Zakaria dalam kenyataan hari ini berkata Verdon memenuhi kriteria disyaratkan oleh Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) untuk menerajui bola sepak profesional itu.

Maklumat selanjutnya ikuti di pautan 👉 sabah post

Diterbitkan pada : 14 November 2020


DAN


Verdon Bahanda dilantik Pengarah, CEO Sabah FC


Pelantikan Verdon yang juga Aktivis Orang Asal Sabah itu diumumkan Pemangku Presiden Persatuan Bola Sepak Sabah (SAFA), Datuk Abdul Rahman Mohd Zakaria.
Jelas Abdul Rahman, Verdon memenuhi kriteria dan syarat yang ditetapkan Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) untuk menerajui sukan bola sepak profesional ini.

Maklumat selanjutnya ikuti di pautan 👉 astro awani

Diterbitkan pad : 14 November 2020


Stadium Likas, Sabah



Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Maulana Tersohor Di Dunia