Mohon Jawatan Kosong Penghulu Gred NP 29

Mohon Jawatan Kosong Penghulu Gred NP 29

Lazimnya, hari ini ramai masyarakat berlumba - lumba mencari dan mendapatkan kerja di pelbagai sektor samaada kerajaan mahupun swasta. Kerja yang diperolehi amatlah diharapkan dan setimpal dengan kelayakan, kemahiran, pengalaman dan juga kemampuan. 

Justeru daripada itu pelbagai saluran media sosial atau cetak yang boleh dijadikan sumber untuk carian kerja dengan lebih pantas dan berkesan. Kerja yang di iklankan oleh pengiklan adakalanya angka yang diperlukan adalah seorang atau lebih pekerja. Walaubagaimanapun, usaha daya dan juga doa adalah amat penting agar kerja yang diinginkan diperolehi.

Sehubungan dengan itu, dikongsikan adalah salah satu jawatan kosong iaitu penghulu dengan gred np 29 yang mana permohonanya dibuka sekarang dan akan ditutup pada 03 mac 2021. Permohonan boleh dibuat secara online dengan mengemaskini data sedia ada atau permohonan baharu di dalam sistem, dengan melayai atau menekan pautan ini ; suruhanjaya perkhidmatan awam malaysia

Antara ciri - ciri keperibadian yang diperlukan bagi jawatan berkenaan, adalah

  • keterampilan yang baik
  • semangat yang tinggi dalam bekerja secara berkumpulan
  • bakat kepimpinan
  • ciri - ciri jati diri yang cemerlang
  • kelayakan profesionalisme yang sesuai dengan jawatan

sumber : laman muka buku (maklumat jawatan penghulu gred np 29)


Maklumat atau perincian tentang jawatan berkenaan boleh dilihat pada pautan yang di atas iaitu sumber. Oleh itu, sekiranya anda merasakan dan mempunyai kelayakan, adalah baiknya anda memohon jawatan berkenaan. 

Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Maulana Tersohor Di Dunia