30 Jawatan Kosong Negeri Sabah

30 Jawatan Kosong Negeri Sabah

Kerajaan Negeri Sabah kini mempelawa orang ramai dengan membuka tiga puluh (30) peluang jawatan kosong kepada penduduk di negeri berkenaan yang berminat dan memiliki kelayakan untuk memohon pelbagai jawatan kosong di beberapa sektor kerajaan negeri.

Berikut adalah antara jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh Kerajaan Negeri Sabah kepada orang ramai : -




Dalam pada itu, kepada yang berminat dan memliki kelayakan bolehlah mencuba nasib dengan membuat permohonan secara atas talian pada pautan ini. 

👉 MOHON JAWATAN

Sehubungan daripada itu, adalah amat baik sebelum membuat permohonan agar melihat dengan lebih teliti terlebih dahulu iklan bagi mengetahui jawatan yang ditawarkan serta tarikh tutup iklan iaitu (sebelum 25 April 2021)  agar bersesuaian dengan kelayakan. Beserta ini dikongsikan adalah antara perincian jawatan yang ditawarkan yang mana boleh dilayari dengan melihat pada paparan  pautan yang di sediakan 

👉 IKLAN JAWATAN KOSONG


Lantaran daripada itu, sekiranya maklumat ini bermanfaat kepada para pembaca, sila kongsikan kepada rakan taulan agar mereka juga mendapat manfaat bersama.  Ketahuilah berkongsi sesuatu perkara yang membawa kebaikan pasti akan dibalas dengan penuh kebaikan. 

Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Maulana Tersohor Di Dunia