Ada Pengalaman Kerja, Gunakan Apel Untuk Tingkatkan Tahap Pendidikan Anda

Ada Pengalaman Kerja, Gunakan Apel Untuk Tingkatkan Tahap Pendidikan Anda

Tahukan anda, jika anda hanya memiliki kelayakan SPM, anda boleh meningkatkan pengajian anda terus ke peringkat tertinggi iaitu Ijazah Sarjana Muda tanpa mengambil Diploma atau STPM  atau STAM atau Asasi.

Perkara jalan pintas ini, sangat memudahkan kepada mereka yang berminat, khususnya mereka yang bekerja dan mempunyai pengalaman kerja. Anda boleh menggunakan pengalaman kerja anda untuk mendapatkan sijil yang mana sijil berkenaan anda boleh gunakan untuk memohon program Ijazah Sarjana Muda di mana - mana Universiti Awam. 

Tempoh pengajian yang singkat juga memudahkan anda untuk meningkatkan ilmu pengetahuan sambil bekerja dan dalam masa sama anda boleh meningkatkan tingkat jawatan pekerjaan anda.

Untuk mendapatkan sijil berkenaan, ia merangkumi, ujian atau peperiksaan dan aptitud test (resume berkenaan pengalaman kerja)

Kos perbelanjaan yang berpatutan dan menjimatkan masa, dan juga bidang yang ditawarkan adalah pelbagai.

Apakah jenis sijil berkenaan?

  • Sila klik pautan dibawah untuk mengetahui terperinci berkaitan sijil Apel. Pengetahuan juga, Apel dikendalikan oleh Malaysian Qualification Academic (MQA)

        ðŸ‘‰  Apel A



Tahap Apel adalah bergantung pada pilihan anda, dengan mengetahui terlebih dahulu apakah sijil yang akan anda ikuti di Universiti Awam.

Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Maulana Tersohor Di Dunia