Promosi Ramadan D' A&S Homestay

Promosi Ramadan D' A&S Homestay

D' A&S Homestay merupakan salah satu homestay yang menyediakan perkhidmatan penginapan kepada sesiapa sahaja yang ingin merasai tempat tinggal selesa di perumahan bentuk apartment. Homestay ini mempunyai dua bilik sederhana yang selesa untuk tidur dengan kemudahan lengkap penghawa dingin.

Dalam pada itu, kedudukan D' A&S Homestay adalah strategik, dimana berdekatan dengan Lapangan Terbang Antarabangsa Kita Kinabalu (KKIA). Penghuni boleh juga menggunakan khidmat kenderan e-hiling seperti grab atau mycar untuk terus ke homestay berkenaan, perjalanan hanyalah lebih kurang lima ke tujuh minit sahaja.

Bersempana bulan ramadan homestay berkenaan menawarkan pakej harga yang istemewa dibawah harga pasaran. Pengunjung boleh melihat pada iklan yang di war - warkan oleh pemilik homestay berkenaan, seperti yang dilampirkan dan dikongsikan untuk pengetahuan bersama. Pengunjung yang berminat boleh menghubungi talian tertera untuk membuat tempahan. 


sumber : laman muka buku (D' A&S Homestay)


Selain daripada itu, pengunjung juga boleh melayari laman muka buku homestay berkenaan bagi mendapatkan maklumat lanjut khususnya melihat suasana dalam dan persekitaran homestay. 

Jangan lepaskan peluang kemasan yang ditawarkan oleh pemilik homestay berkenaan, dan tempahlah sekarang sebelum terlambat. Dalam masa sama, dan berdasarkan iklan di atas kemudahan chater beserta pemandu turut disediakan untuk hari sabtu atau ahad kepada pengunjung yang ingin bersiar - siar khususnya melihat dengan lebih dekat Panorama Bandaraya Kota Kinabalu dan dan kawasan - kawasan yang lain.

Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Maulana Tersohor Di Dunia