D' A&S Homestay Selesa Dan Berpatutan

D' A&S Homestay Selesa Dan Berpatutan

Homestay adalah salah satu rumah yang dihias dengan kelengkapan perabot, samaada kerusi, meja makan dan juga ruangan dapur demi menarik ramai pelanggan yang menghuni sesebuah homestay berkenaan. Homestay juga adakalanya di lakukan de bandar, kawasan kampung dan lain - lain. 

Homestay seperti D' A&S Homestay merupakan salah satu homestay yang selesa dan berpatutan, ia juga di usahakan oleh penduduk tempatan. Homestay ini sederhana sahaja, namun menyediakan kemudahan penginapan yang selesa kepada sesiapa sahaja pengunjungnya, bukan itu sahaja, lokasi homestay yang strategik terletak di Taman Perumahan Cyber City dan hanya memerlukan perjalanan tujuh minit dari Bandaraya Kota Kinabalu, ia juga berdekatan dengan Terminal Antarabangsa (KKIA). Jarak yang dekat sangat memudahkan para pengunjung yang memilih homestay berkenaan untuk berjalan - jalan dan bersiar - siar di sekitar Bandaraya berkenaan.


pandangan ruang tamu D' A&S Homestay yang bersih dan selesa


Justeru daripada itu, jangan lepaskan untuk membuat tempahan di D' A&S Homestay kerana homestay berkenaan menawarkan pakej harga yang rendah dan mampu milik. Selain daripada itu, pemilik homestay berkenaan juga ada menawarkan kenderaan beserta pemandu kepada penghuninya yang ingin bersiar - siar ke daearah sekitar Kota Kinabalu.

Di samping itu, boleh juga lihat maklumat lebih terperinci pada pautan laman muka buku homestay berkenaan dengan menekap pautan di bawah :

👉 D' A&S Homestay

Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Maulana Tersohor Di Dunia