Homestay Pilihan Ramai

Homestay Pilihan Ramai

D' A&S Homestay merupakan salah satu homestay pilihan ramai yang terletak di taman perumahan cyber city kepayan, Bandaraya Kota Kinabalu.  Homestay ini, baharu sahaja dilancarkan dengan menawarkan harga yang sangat berpatutan iaitu hanya RM130.00 per malam. Harganya adalah mampu milik dan sangat menjanjikan keselesaan yang memuaskan.

Di samping itu, D' A&S Homestay  di usahakan oleh anak tempatan dengan kos perbelanjaan sendiri. Keluasan rumah yang sederhana dengan dua milik tidur utama serta ruang tamu, pastinya menyediakan keselesaan untuk berehat. Dalam pada itu setiap bilik juga dilengkapi dengan penhawa dingin, agar para penghuni mendapat kepuasan serta keselesaan tidur.



Selain daripada itu, persekitaran homestay juga sangat strategik dengan kawalan pengawal keselamatan yang bertugas 24 jam, dan kemudahan - kemudahan prasarana seperti kolam renang, tempat berjoging, gymnasium juga boleh dinikmati di taman homestay berkenaan.

Sumber makanan, minuman serta pengangkutan juga sangat mudah di perolehi, kerana homestay berkenaan terletak di liputan bandar yang mempunyai gelombang internit yang tinggi, oleh itu pengunjung sangat mudah mendapatkan khidmat kenderaan e-hiling seperti grab, maxim dan mycar, manakala makanan pun sedemikian dengan menggunakan khidmat food panda.



Jangan lepaskan peluang untuk menginap di D' A&S Homestay kerana ia merupakan salah satu homestay pilihan ramai.  Maklumat lanjut boleh layari laman muka D' A&S Homestay dan seterusnya membuat tempahan;

Kik untuk maklumat lanjut dan tempahan  👉  Laman Muka Buku (D' A&S Homestay)

Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Belanjawan Negara