Kapasiti Orang Dibenarkan Dalam Kenderaan Sepanjang Lockdown

Kapasiti Orang Dibenarkan Dalam Kenderaan Sepanjang Lockdown

Tempoh lockdown yang telah dikuatkuasakan adalah bermula pada 01 Jun 2021 sehingga 14 Jun 2021 tidak menjejaskan sepenuhnya pergerakan khususnya membeli atau mendapatkan barang - barang makanan keperluan harian.

Untuk itu, kapasiti atau bilangan orang yang dibenarkan dalam satu - satu kenderaan bagi tujuan untuk mendapatkan bekalan makanan, ubat - ubatan, penokok diet dan keperluan asas adalah seperti yang dijelaskan pada gambarajah atau flayers dibawah, yang mana dimiliki oleh pdrm untuk pengetahuan serta pematuhan bersama terhadap peraturan - peraturan yang telah dikuatkuasakan dengan lebih cekap dan berkesan.



Justeru daripada itu,dengan adanya garis panduan yang disediakan marilah kita bersama - sama berganding bahu dengan lebih bijaksana dengan mematuhi peraturan - peraturan yang telah dikuatkuasakan agar usaha bersama untuk mengekang penularan pendemik dapat kita putuskan dengan cepat dan berjaya. Dalam masa sama, panjatkan juga doa kepada Ilahi agar kita sentiasa mendapat lindungannya dan keberkatannya.

Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Keburukan Mengikuti Pendidikan Sesat