Elak Diri Daripada Panggilan Penipuan

Elak Diri Daripada Panggilan Penipuan

Panggilan penipuan sering kali berlaku dan dialami oleh setiap individu. Panggilan ini adakalanya menarik sehinggakan mereka yang dihubungi teruja, ketakutan dan lantas mengambil tindakan tergupuh - gupuh tanpa disedari ianya adalah palsu. 

Oleh yang demikian, bersama ini dikongsikan milik kepada empunyanya, adalah panduan ringkas dan membawa mesej yang penuh bermakna kepada semua, khususnya apakah tindakan yang pelu dilakukan apabila menerima panggilan palsu. Maklumat lanjut boleh rujuk dan fahami dibawah flayers di bawah;


Elak Diri  Daripada Panggilan Penipuan


Kita jaga kita, adalah tindakan yang bijak demi kesejahteraan bersama. Selain daripada melindungi diri, perkongsian serta ingat mengingati antara satu sama lain juga mampu melindungi yang lain. Oleh itu, tingkatkanlah kepekaan bersama terhadap maklumat - maklumat yang sahih agar ilmu yang penuh di dada dan minta mampu memantapkan pengetahuan dan membawa kepada terhindar daripada sebarang penipuan.



Lanjutan daripada itu, untuk memantapkan ilmu pengetahuan, anda juga boleh menekan pada pautan dibawah. Kongsikan juga kepada rakan - rakan menerusi applikasi whatsapp atau facebook, agar kita bersama - sama ingat - mengingati, berpesan - pesan antara satu sama lain kearah kebaikan bersama. 


BAGAIMANAKAH CARA MENABUNG YANG BERKESAN ?


APAKAH JENIS PERBUATAN YANG BOLEH MEROSAKKAN OTAK ?


APAKAH KESAN - KESAN APABILA MELAKUKAN AKTIVITI BERBASIKAL ?
 

Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Hidangan Shell Out Menyelerakan