Lelaki Misteri Azman Naim Ditemubual

Lelaki Misteri Azman Naim Ditemubual

Kenalkah anda dengan lelaki misteri yang muncul di awal tahun 2020 dengan lagu PKP serta penampilanya yang garang dan bersahaja.  Azman Naim, atau nama sebenar beliau adalah Mohd Nur Azman Naim, berasal dari Kulai, Johor.

Dendangan lagu - lagu beliau yang berkonsepkan parodi sangat memukau para netizen walaupun lagu ciptaanya hanyalah sekadar biasa sahaja serta hiburan semata - mata. Namun mesej yang dibawah mempunyai maksud tersendiri.



Antara salah satu emej wajah yang di sampaikan
oleh saudara Mohd Nur Azman Naim pada lagunya dengan melodi
klasik yang memukau ramai netizen.




Saudara Azman Naim juga merupakan seorang ceo untuk syarikatnya sendiri dan juga terlibat dalam kerja - kerja perundingan. Lagu - lagu parodi ciptaan dan yang di sampaikan oleh beliau sering di tonton oleh para peminat menerusi laman facebook dan juga yourtube. Lagu yang bersahaja dengan lirik yang berkaitan dengan isu semasa, menarik serta sangat menghiburkan untuk di dengar.

Lantaran daripada itu, lelaki misteri iaitu Azman Naim telah ditemubual oleh Garasi Tv , dan seterusnya dapat membantu merungkai pertanyaan netizen terhadap siapakah lelaki misteri di sebalik latarbelakang hitam putih. 



Lelaki Misteri Azman Naim Ditemubual



Dalam pun berwajah atau emej yang garang begitu, namun saudara Azman Naim adalah seorang yang baik dan senyum kepada sesiapa sahaja, sebagai mana yang kita lihat pada paparan temubual bersama Garasi Tv. Ucapan tahniah kepada saudara kerana ramai netizen yang merasa terhibur dengan dendangan lagu - lagu yang berkonsepkan parodi dengan suara garau serta emej yang bertepatan dengan alunan lagu.

Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Hidangan Shell Out Menyelerakan