Nasi Ayam Penyek Set Minuman

Nasi Ayam Penyek Set Minuman

Nasi ayam penyek tidak asing lagi dihidangkan di mana - mana restoran tidak kira di mana berada. Menunya yang simple namun sangat menyelerakan apabila di makan. Nasi ayam penyek boleh di hidangkan dengan pelbagai tambahan seperti kerepek dan tempe agar ianya kelihatan menarik dan menyelerakan lagiuntuk di makan.

Tambahan daripada itu juga, dengan campuran menu yang pelbagai secara tidak langsung ia juga mampu menambat hati pengunjung untuk berkali - kali datang ke restoran untuk menikmati menu berkenaan.

Menu ala kampung ini memang sangat sesuai di nikmati di waktu makan tengahari bersama sanak keluarga dan juga sahabat handai. Set pelengkap minuman sejuk seperti ais lemen tea atau air bandung atau yang lainnya mengikut citarasa masing - masing sudah pasti memberi kepuasan kepada diri. 

Hidangan Set Nasi Ayam Penyek


Nasi ayam penyek, lazimnya berbeza - beza hidangannya mengikut pembuatnya, ada yang tanpa kerepek dan sebaliknya. Hidangan ini sangat enak dimakan, apatalagi jika digantingkan dengan sambal tomato atau sambal yang menyelerakan.  Oleh itu, dengan juadah seumpama ini sudah pasti sangat berbaloi dinikmati, apatali jika kawasan persekitaran restoran yang bersih dan selesa.

Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Maulana Tersohor Di Dunia