Ucapan Selamat Hari Kebangsaan 2021

Ucapan Selamat Hari Kebangsaan 2021

Hari kebangsaan yahun ini 2021 yang mana diraikan setiap tarikh 31 ogos adalah tanda kemerdekaan negara setelah bebas daripada jajahan pihak penjaja. Tahun ini adalah tahun kedua dimana perayaan hari kebangsaan diraikan dalam suasana norma baharu.

Walaupun demikian, hari kebangsaan tahun 2021 tetap di semat dalam hati oleh seluruh lapisan masyarakat walau dimana sahaja berada. Semangat patriotik dengan mengibarkan jalur gemilang (bendera) di rumah - rumah, pusat perniagaan dan juga di jalan - jalan raya tetap dilaksanakan.



Jalur gemilang dikibarkan di bangunan - bangunan



Dendangan lagu negaraku seringkali di laungkan di rumah - rumah tanda semangat perjuangan serta cintakan negara. Tajuk lagu negaraku sangatlah mendalam maksudnya dan membawa kepada semangat kental sera perpaduan terhadap tanah air. Lazimnya lagu ini juga sering kali di nyayikan dan dilaungkan apabila adanya pesta - pesta atau majlis keramaian. 



Lagu Negaraku


Ucapan Selamat Hari Kebangsaan 2021, diucapkan kepada semua lapisan masyarakat walau dimana sajaha berada. Lindung diri lindung semua.

Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Hidangan Shell Out Menyelerakan