Doa Agar Anak Menjadi Anak Yang Soleh Soleha

Doa Agar Anak Menjadi Anak Yang Soleh Soleha

Rezeki yang dikurniakan Ilahi adalah luas dan merangkupi pelbagai aspek atau perkara. Usaha dan tawakal adalah dua perkara yang patut ada pada diri dan pemikiran agar sesuatu perkara yang dilakukan mendapat manfaat yang baik.

Dalam masa sama, mencerikan tentang rezeki salah satu rezeki yang paling berharga adalah keluarga, keturunan iaitu anak pinak. Kelahiran anak adalah salah satu cahaya atau kekuatan dalam mencari atau menambah rezeki di muka bumi ini.

Oleh yang demikian, rata- ratanya semua kita memang mengidamkan anak yang soleh dan soleha apabila ianya lahir ke dunia. Didikan ibu bapa adalah tunjang utama dalam menjadikan seseorang anak yang lahir samaada sidatnya positif atau negatif.

Bersama ini dikongsikan adalah doa agar anak yang lahir menjadi anak yang baik iaitu soleh atau soleha. Kerapkanlah mendoakan anak, walaupun tidak berada di samping, kerana dengan kekuatan doa sudah pasti akan menusuk ke kalbunya dengan izin Ilahi.



Doa Agar Anak Menjadi Anak Yang Soleh Soleha 



Semoga anak - anak yang lahir ke muka bumi ini sentiasa mendapat lindungan dan menjadi anak yang soleh atau soleha sifatnya dalam pelbagai aspek walau di mana sahaja berada.

Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Maulana Tersohor Di Dunia