D' A&S Homestay Menawarkan Harga Promosi Rentas Negeri/ Daerah

D' A&S Homestay Menawarkan Harga Promosi Rentas Negeri/ Daerah

Peluang terbaik kepada para pengunjung yang kini bercuti - cuti bersama sanak keluarga setelah sekian lamanya terperap ekoran perintah kawalan pergerakan yang dikuatkuasakan dan kekangan merentas negeri dan daerah yang tidak dibenarkan. 

Namun, hari ini arahan merentas negeri dan daerah telah dibenarkan, oleh itu peluang adalah terbuka kepada mereka yang ingin beriadah atau bercuti, kerana terdapat homestay yang kini menawarkan harga runtuh atau promosi. D' A&S Homestay seperti yang tertera di bawah kini menawarkan promosirentas negeri / daerah pada harga yang sangat berpatutan iaitu RM100/ malam sahaja. Tempoh tawaran promosi adalah sepanjang bulan Oktober hingga November 2021. Maklumat terperinci dan tempahan terus boleh hubungi pada talian empunyanya yang tertera pada flayers di bawah.


D' A&S Homestay Menawarkan
 Harga Promosi Rentas Negeri/ Daerah


Tambahan daripada itu juga, ucapan selamat beriadah dan bercuti - cuti kepada yang bercuti dan dalam masa sama tingkatkanlah sentiasa kepatuhan kepada arahan - arahan yang telah dikuatkuasakan agar kita semua terhindar dari pendimik yang melanda. Semoga dengan aktiviti yang di lakukan seharian, kita akan terlindung dan berada di bawah naungan Ilahi walau dimana sahaja berada.

Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Maulana Tersohor Di Dunia