Panorama Cyber City Apartment Kepayan

Panorama Cyber City Apartment Kepayan

Cyber city apartment yang terletak di kawasan Kepayan merupakan salah satu apartment yang sederhana dan kawasannya yang selesa serta selamat untuk di huni.

Apartment ini, bukan sahaja berdekatan dengan kawasan badaraya utama Kota Kinabalu, namun ia juga merupakan satu - satunya aparment yang berhampiran dengan pintu utama laluan udara KKIA.

Kawasannya yang luas serta sepanjang laluannya yang di kelilingi oleh kedai - kedai runcit serta warung makan yang menyadiak pelbagai jenis juada yang sangat memyelerakan. Dalam pada itu, kemudahan seperti khidmat kenderaan e-hiling dan foodpanda juga sangat mudah diperolehi. 


Panorama Cyber City Apartment
Kepayan



Selain daripada itu di Cyber City apartment jiga prasarana seperti kolam renang, taman permainan dan dewan sebaguna turut disediakan demi keselesaan para penghuni.

Lanjutan daripada itu di taman perumahan berkenaan juga terdapat banyak homestay yang sangat selesa untuk di diami, antara daripadanya adalah D' A&S Homestay yang harganya sangat berbaloi.

Pelanggan yang ingin menginap di homestay berkenaan boleh melayari laman muka bukunya untuk maklumat lanjut dan tempahan, sila tekan link di bawah.

👉 D' A&S Homestay

Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Hidangan Shell Out Menyelerakan