Penunggang Motosikal Nyaris Jatuh Lubang

Penunggang Motosikal Nyaris Jatuh Lubang

Kota Kinabalu: tular, satu laluan jalan raya runtuh dan berlubang di lorong kenari kampung Likas. Laluan berkenaan terpaksa ditutup sementara kepada pengguna jalan raya susulan terdapat mendapan hingga mengakibatkan lubang atau 'sinkhole' di jalan berkenaan. sumber : mymetro


Penunggang Motosikal Nyaris
Jatuh Lubang 


Kejadian pada rakaman video kelihatan salah seorang penunggang motosikal yang membawa beg food panda di belakang motornya nyaris jatuh ke lubang berkenaan, susulan rakaman cctv dari sebuah rumah yang  terletak berhadapan dengan jalan berkenaan. 


Penunggang Motosikal Nyaris
 Jatuh Lubang 


Susulan daripada disedari pengguna yang melihat jalan berlubang kira-kira jam 12 tengah hari tadi dan terkejut apabila mendapati berlaku mendapan tanah. Laluan di letakkan ranting yang ada daun sebagai penanda agar memberi isyarat kepada pemandu bahawa laluan berkenaan membahayakan untuk d lalu.

Mendapan jalan berkenaan juga turut tular di laman muka buku yang di posting oleh ana diana 3 jam yang lalu, sengan mengingatkan bahawa seruan berhati - hati kepada umum.

laman muka buku


Justeru daripada itu, sentialah tingkatkan kebijaksanaan dengan mandu secara berhati - hati dan sentiasa mematuhi arahan - arahan lalu lintas yang telah di tetapkan.

Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Maulana Tersohor Di Dunia