Cara Beli Tiket Bus Express Tung Ma

Cara Beli Tiket Bus Express Tung Ma

Bus Tung Ma merupakan salah satu bus express yang menyediakan perkhidmatan pengangkutan awam dari bandaraya kota kinabalu ke pelbagai destinasi khususnya di negeri sabah.

Bus Tung Ma sangat di gemari ramai dengan perkhidmatannya yang mantap dan tersusun. Dalam masa sama, penumpang adalah di utamakan, khususnya kepada keselesaan dan ketepatan masa perjalanan.

Khidmat destinasi pengangkutan yang disediakan oleh bus Tung Ma di antaranya daripadanya meliputi perjalanan dari kota kinabalu ke lahad datu, kota kinabalu ke tawau, kota kinabalu ke sandakan, kota kinabalu ke keningau dan sebaliknya.





Cara Beli Tiket Bus Express Tung Ma




Ditubuhkan sejak 30 tahun lalu, Tung Ma Express dianggap sebagai salah satu syarikat bas jarak jauh terbesar di Sabah, Malaysia. Pengendali bas mempunyai perkhidmatan ekspres ke pantai timur, kawasan pantai tenggara, dan pedalaman Sabah. Tung Ma Express terkenal dengan perkhidmatan laluan dari bandar Tawau yang menakjubkan ke banyak bandar utama di Sabah, yang antaranya termasuk Kota Kinabalu, Sandakan, Ranau, Kinabatangan, Kundasang dan Telupid. Tempat-tempat yang disediakan oleh Tung Ma Express ini boleh dianggap sebagai destinasi percutian yang paling banyak dikunjungi di negara ini yang menawarkan pelbagai amalan budaya, pemandangan indah yang indah dan penduduk tempatan yang mesra. Tung Ma



Harga tiket yang di tawarkan adalah sangat berpatutan dan pembelian boleh dilakukan hanya secara online, pada link di bawah;








Selain daripada itu, perkhidmatan bus Tung Ma juga sangat memuaskan bukan sahaja pada keselesaan, kualiti kenderaan yang baik serta kebersihan bus nya, namun kakitanganya juga peramah dan menghormati.





Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Keburukan Mengikuti Pendidikan Sesat