Keunikan Vespa Justin Bieber

Keunikan Vespa Justin Bieber

Tekini, vespa dalam paparanya memperkenalkan dan melancarkan model skuter ikonik edisi terhad yang mendapat kerjasama bintang pop Kanada, Justin Bieber, lantaran daripada itu skuter ciptaan mereka dipanggil Justin Bieber X Vespa.


Keunikan Vespa Justin Bieber, antaranya berikut;

1. Direka berasaskan model Vespa Sprint dalam tona putih mutiara dengan grafik percikan api pada fender dan fairing sisi.

2. Akan ditawarkan dalam pilihan 50cc, 125cc dan 150cc.

3. Dilengkapi ciri moden seperti panel meter TFT berwarna, lampu LED penuh dan rim 12 inci.

3. Pembeli juga ditawarkan pakej aksesori, terdiri daripada sebuah beg, sepasang sarung tangan dan helmet putih.

4. Skuter itu direka untuk mencerminkan kreativiti selebriti itu dan menjadi produk unik yang mampu menjadi inspirasi sebenar.



Berapakah harga vespa justin bierber ?

Harga asas Justin Bieber X Vespa bermula serendah AS$4,999 (50cc) hingga AS$6,549 untuk varian 150cc (RM21,170-RM27,730), 

Bilakah tempahan dimulaka  bagi skuter vespa justin bierber ?

Tempahan dibuka bermula 18 April 2022 ini.


sumber pandulaju

Keunikan Vespa Justin Bieber


Melalui postingan dimedia sosial instagram, vespa justin bieber mendapat lebih sejuta tanda suka atau meminati skuter berkenaan dan enam ribu lebih memberikan komen positif.





Terdahulu apakah itu skuter vespa?

Vespa bermaksud “tebuan” dalam bahasa Itali dan ia adalah hasil keazaman Enrico Piaggio yang mahu menghasilkan pengangkutan alternatif untuk orang ramai. Namun demikian, bila peperangan mencapai detik penghujungnya, beliau mula memikirkan langkah untuk menghidupkan kembali kilang-kilangnya yang telah terjejas akibat perang.


Kelebihan kemderaan skuter bukan sahaja pada rekabentuknya yang menarik dan unik, malahan motosikal ini sangat jimat bahan api dan mudah diselengara. Dalam pada itu, ia juga bersaiz kecil dan nampak bergaya apabila di tunggang.


Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Maulana Tersohor Di Dunia