Piknik Di Kondis Point Menyeronokan

Piknik Di Kondis Point Menyeronokan

Kondis Point merupakan salah satu tempat pelanconga untuk aktiviti riadah bersama sanak keluarga, rakan - rakan dan juga kegiatan peningkatan jadi diri untuk kakitangan sesebuah jabatan kerajaan atau agensi.

Terdahulu, kondis Point terletak di pekan Kiulu daerah Tuaran. Ia terletak di kawasan tanah tinggi, dan boleh di kunjungi dengan menaiki kenderaan darat pacuan empat roda. Perjalanan mengambil lebih kurang 2 jam 30 minit dari lapangan terbang antarabangsa, Kota Kinabalu.


Piknik Di Kondis Point
Menyeronokan



Di Kondis Point terdapat banyak kemudahan di sediakan oleh pihak penganjur, seperti aktiviti water rafting, flaying foks, meniti jembatan gantung dan lain - lain lagi.

Piknik di Kondis Point sudah pasti menyeronokan kerana suasana pemandangan tepi sungai dengan di litupi rimbunan pokok memghijau sudah pasti menghangatkan lagi suasana keterujaan. Selain daripada itu, aktiviti memancing juga boleh di lakukan kerana sungai kiulu pasti menyajikan ikan air tawar yang lumayan.

Piknik sambil mengadakan bbq dengan memanggang ikan, ayam atau yang lainnya sudah pasti menghangatkan lagi suasan perkelahan di Kondis. Lagi menyeronokkan, apabila ikan yanh di pancinh , terus di panggang dan di jadikan santapan bersama.




Piknik Di Kondis Point
Menyeronokan



Pihak penganjur Kondis Point juga menyediakan kemudahan - kemudahan asa untuk keselesahan para pengunjung, antaranya dewan terbuka serbaguna, khema, sulap, tandas dan bilik mandian yang selesa.

Lanjutan daripada itu, jangan lepaskan peluang untuk mengunjungi Kondis Point untuk aktiviti riada, khususnya water rafting.


Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Keburukan Mengikuti Pendidikan Sesat