Ucapan Tahniah Kepada Profesor Datuk Dr. Kasim bin Hj. Md. Mansur

Ucapan Tahniah Kepada Profesor Datuk Dr. Kasim bin Hj. Md. Mansur

Terdahulu, Yang Berusaha Profesor Datuk Dr. Kasim bin Hj. Md. Mansur merupakan salah seorang kakitangan di Universiti Malaysia Sabah (UMS), khususnya di Fakulti Perniagaan, Ekonomi dan Perakunan.

Beliau yang sentiasa aktif dalam bidang akademik dan pengajaran, membuatkan dirinya memliki pengetahuan luas dalam pelbagai bidang khususnya ekonomi.

Di samping itu, dari aspek keperibadian Prof Datuk. sentiasa kelihatan ceria dan mudah di santuni oleh pelajar, kakitangan dan juga masyarakat umum, walau dimana sahaja berada.

Justeru daripada itu, ucapan tahniah diucapkan kepada Yang Berusaha Profesor Datuk Dr. Kasim bin Hj. Md. Mansur atas perlantikan sebagai Naib Canselor, Universiti Malaysia Sabah (UMS) baharu berkuatkuasa 03 Oktober 2022.



sumber: UMS

Ucapan Tahniah Kepada Profesor Datuk Dr. Kasim bin Hj. Md. Mansur



Dalam pada itu, semoga Yang Berusaha Profesor Datuk Dr. Kasim bin Hj. Md. Mansur sentiasa diberikan kesihatan dan kekuatan yang baik serta dapat mengalas tugas baharu dengan penuh jaya dan seterusnya membawa Universiti Malaysia Sabah (UMS) ke arah kecemerlangan yang lebih baik dan bermutu tinggi di persada negara dan antarabangsa.

Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Maulana Tersohor Di Dunia