Atuk Letak Cucunya Dalam Tong Ikan

Atuk Letak Cucunya Dalam Tong Ikan

Tular, seorang kanak - kanak iaitu cucu kepada seorang atuknya kerinagan bergurau dengan atuknya. Wanita iaitu ibu kepada anak berkenaan tercari - cari akan anaknya dan terkejut sejenak apabila menjumpai anak dalam tong ikan.

Tidak hanya kepada itu, si anak kecil siap ditemankan dengan seekor ikan yang besar. Si anak kecil kelihatan bersahaja, tidak pun menangis ketakutan.




Atuk Letak Cucunya Dalam Tong Ikan


Video kejadian berkenaan telah dimuat naik di pelbagai platform media sosial dan mendapat tontonan ramai, sehingga mencecak 33 ribu dan ke atas.

Rata - rata warga maya memberi komen positif dan lawak di ruangan komen yang disediakan. Terdahulu, menurut komen pertama dari syahirahhusna di ruangan komen instagram menyatakan, aku rasa bakal cucu aku nanti pon jadi macam ni jugak sebab nenek dia pun rosak..hahahaha.


Komik sempai pula, meluahkan Ya Allah, ada ciri - ciri pemancing tegar ni..haaaaaa, berminat komik - komik dakwahayuh follow saya.




Atuk Letak Cucunya Dalam Tong Ikan


Walau apa pun komen yang diutarakan, yang pastinya kelihatan dalam video berkenaan, gelagat si anak kecil sangat mencuit hati dan mendapat like yang positif.


Semoga si anak kecil berkenaan akan menjadi insan yang baik, berani dan beramal ibadah dengan penuh kesungguhan.


Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Maulana Tersohor Di Dunia