Cipta Objek Segi Empat Guna Dawai kokot

Cipta Objek Segi Empat Guna Dawai kokot

Cipta Objek Segi Empat Guna Dawai kokot.


Tular di media sosial, kelihatan tangan salah seorang sedang mengabungkan dawai kokot untuk membentuk objek segi empat.

Beberapa kepingan dawai kokot di perlukan lalu di cantumkan antara satu sama lain, tanpa menggunakan sebarang pelekat atau gam.




Cipta Objek
Segi Empat Guna Dawai kokot



Uniknya, setiap dawai kokot perpaut antara satu sama lain dengan penuh kukuh dan ketat, tanpa sebarang ruang yang longgar.


Video yang dimuat naik di platform instagram dan berdurasi dalam lingkungan dua saat itu telah mendapat tontonan sebanyak 528,027 tontonan warga maya dari segenap pelusuk dunia. Manakala 3096 komen telah di utarakan di ruangan komen.





Cipta Objek 
Segi Empat Guna Dawai kokot



Selain daripada platform instagram, video ini juga viral di facebook dan tiktok. 

Keunikan ciptaan yang dilakukan oleh orang tersebut mampu memukau warga maya.  Walau bagaimana pun, kurang dipastikan apakah tujuan pembuatan video berkenaan, saamada sekadar hiburan atau hanya sekadar suka - suka sahaja.

Perkongsian yang dilakukan oleh insan berkenaan sedikit sebanyak menambah ilmu pengetahuan.




Definisi Dawai Kokot

Dawai kokot digunakan bersama-sama dengan pistol pengokot atau pengokot biasa. Di dalam, pistol pengokot atau pengokot, terdapat bahagian yang menempatkan dawai kokot. Dawai kokot perlu diisikan semula apabila habis digunakan. Perlu dielakkan juga menggunakan dawai kokot pada pembungkus makanan boleh menjadi bahaya apabila dimakan untuk tujuan keselamatan kanak-kanak. wikipedia.



Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Hidangan Shell Out Menyelerakan