Niat Berlumba Akhirnya Tersungkur

Niat Berlumba Akhirnya Tersungkur

Niat Berlumba Akhirnya Tersungkur



Tular, satu kejadian seorang lelaki menaiki motosikal memberi arah q kepada pemandu kenderaan jenis racung untuk berlumba apabila kenderaan berkenaan tiba - tiba muncul dari sebelah kiri jalan raya.

Dalam situasi berkenaan kereta racing menerima signal penunggang motosikal berkenaan dan terus menekan minyak untuk memecut.



Niat Berlumba Akhirnya Tersungkur




Dalam pada itu, penunggang motosikal juga tidak mahu ketinggalan dan terus memutar handle untuk memecut sambil mengangkat motor yang ditunggangnya. Namun demikian, malang tidak berbau menimpah penunggang motosikal berkenaan, apabila secara tiba - tiba motor di tunggangnya hilang kawalan dan terpelanting sambil terguling berkali - kali. 

Kereta racing, sempat mengelak dan terus memecut menjauh daripada terkenan serpihan motosikal yang malang.


Penunggang motosikal sempat menyelamatkan diri dengan terus melepaskan motosikalnya, agar dirinya tidak sama - sama terguling.





Niat Berlumba Akhirnya Tersungkur




Ikuti artikal lain yang bermanfaat:


👉  Biodata Hattan, Artis




Kejadian berkenaan sempat di rakam oleh salah seorang pemandu kenderaan di bahagian arah belakang dengan menggunakan kamera yang di pasang dikenderaanya.


Rata - rata netizen di media sosial memberikan komen positif dan negatif. Seperkara kata yang menarik dari warga maya iaitu, "Kepakaran dan kemahiran itu ada, namun jangan disalah gunakan demi keegoan, riak atau sombong".



Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Maulana Tersohor Di Dunia